Veelgestelde Vragen

Is er iets niet helemaal duidelijk of heb je ergens een vraag over? Hier hebben we de meest voorkomende vragen beantwoord die we binnen krijgen over onze webshop. Neem dus snel een kijkje of jouw vraag er ook tussen staat!

bruiloft decoratie brisked

Bestellen bij Brisked the Webshop

De producten in onze webshop zijn altijd op voorraad, tenzij er bij staat dat een product is uitverkocht. Dit is echter alleen het geval bij de brocante gastenboeken. De rest van de producten kunnen ten alle tijden besteld worden.

Als je een bestelling bij onze webshop heb geplaatst, dan krijg je automatisch een mailtje met een bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op via verkoop@brisked.nl of vul het contactformulier in

Betalen bij Brisked the Webshop

Je kunt bij onze webshop betalen via iDEAL of via een overboeking vooraf. Let op: als je kiest voor een overboeking vooraf, dan wordt de bestelling pas verzonden zodra de betaling is ontvangen.

We verzenden pakketjes naar Nederland en België.

Dat ligt aan de grote van je bestelling. Past het in een brievenbuspakketje, dan zijn de kosten €3,95. Als de producten niet door de brievenbus kunnen, dan rekenen we €6,95 voor kleine pakketjes (ringendoosjes, stoelhangers, etc) en €8,50 voor de grote pakketen (gastenboeken, welkomstborden, palen).

De kosten voor verzending van brievenbus- en kleine pakketjes naar België zijn €8,50. Bestel je iets als een gastenboek, welkomstbord of wegwijzerpaal? Dan zijn de verzendkosten €10,00.

bruiloft decoratie brisked styled weddings
Houten ringendoosjes

Verzending bij Brisked the Webshop

Bestellingen worden (via MyParcel) verzonden via het PostNL netwerk. PostNL bezorgt pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij PostNL helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren en vervolgens een briefje door je bus gooien met meer informatie. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de bezorger het pakket weer mee en zal hij het de volgende dag nog een keer proberen. Wanneer de bezorger er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, brengt hij het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Daar kun je het pakketje dan afhalen.

Vertragingen bij PostNL hebben we helaas niet in de hand. PostNL rekent een maximale levertijd van 10 werkdagen. Wij wachten deze 10 dagen eerst af om te bekijken of je bestelling alsnog aankomt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via verkoop@brisked.nl of vul het contactformulier in

Levering bij Brisked the Webshop

We verwerken en versturen alle bestellingen altijd op dinsdag. Je hebt dus maximaal een levertijd van 1 week. Heb je een groot items bestelt, als bijvoorbeeld een gastenboek of welkomstbord, dan ligt de levertijd tussen de 1-3 weken. Wil je weten of we een product nog op tijd kunnen leveren? Stuur dan een mailtje naar verkoop@brisked.nl of vul het contactformulier in

Ja, dat kan zeker! Dit kun je doen door op de afrekenpagina het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken en vervolgens het desbetreffende adres in te vullen.

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen, gebreken of fouten. Is er iets mis met je bestelling? Stuur dan een mailtje naar verkoop@brisked.nl of vul het contactformulier in

Retourneren bij Brisked the Webshop

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

We raden je aan om ons een mailtje te sturen met daarin de vraag voor een retourlabel en de reden voor de retour. De kosten voor het retourneren zijn voor pakketen €4,95 en voor brievenbuspakketjes €1,95. Dit is een goedkopere optie ten opzichte van de reguliere pakketpost van PostNL (€6,95 / €3,95 of hogere bedragen als je in België woont).

Wij sturen je dan een retourlink waar je het retouretiket kunt downloaden en printen. Deze breng je vervolgens naar een PostNL-locatie om het zonder extra kosten naar ons retouradres te laten opsturen. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen!

Het product moet ongebruikt, binnen 14 dagen worden geretourneerd. Graag horen we in de mail wat de reden is voor de retournering.

Let op: Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd, omdat deze speciaal voor jullie zijn geproduceerd. Dit staat ook aangegeven bij het product zelf op onze webshop, als dit van toepassing is.

We storten het geld terug wanneer we het pakket retour hebben ontvangen. Als je via de PostNL het pakketje hebt verstuurd zul je altijd een track and trace code ontvangen, waarmee je kunt zien of we het pakket hebben ontvangen. Ook zullen we je een mailtje sturen wanneer we de retournering hebben ontvangen.

Bewaar je ontvangstbewijs, dat je van de PostNL, krijgt goed! Dit is het bewijs dat je het pakketje echt retour hebt gestuurd. 

Wereldbol Gastenboek

Is je vraag niet beantwoord?

Neem dan vooral contact met ons op! Stuur een mailtje naar verkoop@brisked.nl of vul het formulier hieronder in.

We proberen deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Stel je vraag

Your Name:
E-Mail Address:
Subject:
Message Text:

Ben je van plan om je getuigen, bruidsmeisjes of ceremoniemeesters te vragen met een van onze houten schijven met de Kerst? Bestel ze dan op tijd! Het is altijd druk rond deze periode, dus om teleurstellingen te voorkomen raden we aan om zo vroeg mogelijk te bestellen. Onze laatste verzenddag voor dit jaar is 19 december. Daarna versturen we geen pakketjes meer.  Daarom: bestel op tijd! 

We hebben van 19 december tot 7 januari een kleine break. De webshop zal gewoon open zijn, maar de pakketjes worden op 7 januari 2020 verstuurd.

Liefs, Team Brisked the Webshop